شاید زندگی همین باشد....

منو عشقم....!! شما همه.......!!!!!

هنوزم گاهی یادت میکنم اشتباهی

صدای برگ که می افتد حتی صدای سمور آبی

      مـــــرا یاد تو میاندازد

حتی نگاه غریبانه کودکی که درجستجوی مادر خویش می دود

   من آن دم که صبح می شود یاد تو می افتم

آن دم که موریانه سکوت می کند

       یا آن وقت که ..

کبوتر پر به هم می کوبد از بی قراری

     من یاد تو می کنم

 من اشتباهی یاد تو می افتم...



نظرات شما عزیزان:

rahi
ساعت10:31---6 مرداد 1393
خیالتـ همیشهـ هستـ اما.........
این روزها دلمـ خودتـ را میخواهد!!!!!!!!
نه خیالتـ را...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:,

] [ ] [ فریاد3 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه